DRUŠTVENO ODGOVORNO POSLOVANJE

Društveno odgovorno poslovanje (DOP) postaje sve važniji dio strategija poslovanja tvrtki, kako u svijetu tako i kod nas. Smatra se da DOP prestaje biti nešto što lijepo zvuči i bilo bi dobro imati, već postaje nešto što je obavezno imati u strategiji poslovanja svake tvrtke. Prevladava mišljenje da su DOP prihvatile velike kompanije, no primjeri iz prakse pokazuju da je DOP prisutan među tvrtkama svih veličina, a povezan je sa gotovo svim razinama organizacijske aktivnosti – od marketinga do razvoja ljudskih potencijala i zapošljavanja.

Na putu prema provedbi društveno odgovornog poslovanja tvrtke ostvaruju partnerstva i s neprofitnim organizacijama.  SOS Dječje selo Hrvatska ima dugu tradiciju suradnje s tvrtkama koje vjeruju da svako dijete ima pravo na brižan dom, sigurno djetinjstvo i budućnost jednakih prilika. U razvijanju partnerskog odnosa nastojimo povezati mogućnosti poslovnih partnera s našim potrebama, a vjerujemo i da je važno ulagati u ravnopravnost i dugoročnost odnosa jer putem kontinuirane podrške možemo doći i do dugoročnih postignuća.  

Nove generacije i napredak tehnologije nameću nove izazove poslovnim liderima koji u svoje poslovanje ugrađuju Ciljeve održiva razvoja koji će u sljedećih deset godina promijeniti sliku svijeta. Generacija Z očekuje od poslovnog sektora aktivan i odgovoran angažman prema društvenim i okolišnim pitanjima. Društveni povrat ulaganja sve je korisniji alat koji tvrtkama pomaže u upravljanju investicijama putem boljeg planiranja i evaluacije, a sve u cilju kvantificiranja financijskih i društvenih koristi i vrijednosti usluga, programa, politike ili organizacija za cijelo društvo.

Zajedno s našim partnerima želimo utjecati i na ‘Ciljeve održiva razvoja’ postavljene od strane UN-a 2015. godine. 

Ciljevi koji su dio naše strategije i svakodnevnog rada su: 

Značajno doprinosimo i ostvarenju ovih ciljeva: 

Ako ste prepoznali vrijednost društveno odgovornog poslovanja za Vašu tvrtku te ako uz to dijelite našu viziju da niti jedno dijete ne bi smjelo odrastati samo, postanite partner SOS Dječjeg sela Hrvatska i zajedno ćemo stvoriti bolju budućnost za djecu bez odgovarajuće roditeljske skrbi.

“Velike stvari događaju se samo onda kada netko učini više nego što treba.”

Hermann Gmeiner

Jeste li znali da diljem svijeta

- 67% ljudi radije radi za društveno odgovorne  tvrtke 

- 55% ljudi platit će dodatno za proizvode i usluge  tvrtki koje se zalažu za pozitivan društveni i ekološki utjecaj 

- 52% ljudi je u posljednjih šest mjeseci  obavilo barem jednu kupnju od jedne ili više društveno odgovornih tvrtki 

- 52% ljudi provjeri pakiranje proizvoda kako bi osigurali održivi utjecaj 

- 49% ljudi volontira i/ili donira organizacijama koje su angažirane na društvenim i ekološkim programima 

(Podaci preuzeti iz: Nielsen's third annual global online survey on corporate social responsibility 2014.)