Ključni partneri podupiru osnovno funkcioniranje sustava skrbi SOS Dječjeg sela Hrvatska. Ovisno o željama i mogućnostima, ključni partneri financijski podupiru troškove života u SOS obiteljima, troškove logopeda ili drugih stručnjaka koji su nužni za razvoj pojedinog djeteta u našoj skrbi.

Sukladno tome nudimo tri oblika partnerstva:
Korporativni partneri su tvrtke koje svojim donacijama za različita područja brige o djeci (režijski troškovi SOS obitelji, obrazovanje, slobodno vrijeme, ljetovanje, psihološka pomoć, putovanja, zdravlje) na godišnjoj razini sudjeluju u odrastanju djece u SOS Dječjim selima.
Tvrtke prijatelji su tvrtke koje sukladno svojim mogućnostima, potpomažu bezbrižno i sretno djetinjstvo djece bez odgovarajuće roditeljske skrbi.
Marketing za opće dobro je oblik suradnje u kojoj se partneri, tijekom unaprijed dogovorenog razdoblja, odriču dijela prihoda od prodaje jednog određenog proizvoda ili grupe proizvoda.
Što kažu naši partneri?
Kroz Ininu dugogodišnju podršku SOS Dječjem Selu Hrvatska imali smo niz zajedničkih aktivnosti i veselih i korisnih projekata, dok je sponzorstvo pojedinačne SOS obitelji jedno novo i posebno iskustvo za nas. Siguran dom, topla atmosfera i podrška koju svako dijete dobije unutar svoje SOS kuće neizostavni su za razvoj punog potencijala svakog od njih. Upravo zato u Ini iznimno cijenimo sav napor i trud koji SOS Dječje Selo Hrvatska ulaže u osiguranju takvih uvjeta u kojem djeca mogu učiti, rasti i bezbrižno uživati u svom djetinjstvu, a koji je uvelike olakšan uključivanjem korporativnih partnera u podršku pojedinačnih SOS kuća. Nadamo se, stoga, kako će naš primjer potaknuti i druge kompanije na aktivnije uključivanje u ovakav oblik podrške SOS Dječjem Selu Hrvatska i time izravno pomoći djeci u Lekeniku i Ladimirevcima.
Zoran Obradović, direktor Službe marketinških komunikacija Ine
“Veliko je zadovoljstvo vidjeti osmjeh i sreću na dječjim licima, a djeca nas upravo tako dočekaju prilikom svake naše posjete. Zato je Mazda već godinama ponosni partner i prijatelj SOS Dječjih sela i to ne samo u Hrvatskoj, nego i u cijeloj Europi. Rado se uključujemo u svaki novi projekt i sretni smo što će nova Mazda2, oslikana prekrasnim crtežima djece iz SOS Dječjeg sela Lekenik, sigurno i udobno voziti Mobilni tim u obitelji kojima su njihova stručna pomoć i savjeti od izuzetne pomoći.”
Renata Jagetić, generalna direktorica Mazda Motor Croatia d.o.o.
“SOS Dječja sela rade plemenit posao i želja nam je podržavati ih u ostvarivanju njihove misije. Naša suradnja uključuje donacije prehrambenih proizvoda, higijenskih potrepština, sredstava za održavanje kućanstva i svih drugih proizvoda koji djeci u SOS obiteljima omogućuju lijepu i normalnu svakodnevicu i kvalitetno zadovoljene životne potrebe. Osim toga, u našim trgovinama SOS Dječjem selu Hrvatska ustupamo prostor za promotivne štandove, kako bi predstavnici SOS Dječjih sela naše kupce upoznali sa svojim radom.”
Lana Jugo, voditeljica odnosa s javnošću Lidl Hrvatska
“Izuzetno smo zadovoljni suradnjom sa SOS Dječjim selom Hrvatska i sretni smo što možemo doprinijeti njihovoj brizi za djecu bez roditelja i roditeljske skrbi. Rekord-tim veliku pozornost polaže na društveno odgovorno poslovanje i donacijama podržavamo razne humanitarne projekte.”
Željko Pejić, predstavnik poslovodstva za kvalitetu i zaštitu okoliša tvrtke Rekord-tim
“Izuzetno smo zadovoljni suradnjom sa SOS Dječjim selom Hrvatska i sretni smo što možemo doprinijeti njihovoj brizi za djecu bez roditelja i roditeljske skrbi. Rekord-tim veliku pozornost polaže na društveno odgovorno poslovanje i donacijama podržavamo razne humanitarne projekte.”
Željko Pejić, predstavnik poslovodstva za kvalitetu i zaštitu okoliša tvrtke Rekord-tim